گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۰۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۹۷۵۲۶ مورد

مراجعه حدود 150 دانشجو به سایت کامپیوتر دانشکده پزشکی – پرستاری

یكشنبه ٣ دی ١٣٩٦ ساعت ١٠:٣٥ ق.ظ   ( بازدید : 424 نفر )


روزانه حدود 150 دانشجو به سایت کامپیوتر دانشکده پزشکی – پرستاری و مامایی مراجعه می کنند .

به گزارش پایگاه خبری وب دا ، مسئول سایت دانشکده پزشکی ، پرستاری و مامایی با اعلام این خبر گفت : در روز های امتحانات و اعلام نتایج و نمرات دانشجویان مراجعه به این مرکز به 2 یا 3 برابر افزایش می یابد .

مهندس « باقری » افزود : سالن های سایت تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز دانشجویان را دارد  و دانشجویان می توانند با نام کاربری خود وارد شده و اطلاعات خود را ذخیره کنند .

وی با بیان این که تمام سیستم های سایت روزانه آپدیت می شود ، اظهار داشت : سیستم های سالن شماره یک به هدست و ... مجهز است که برای کلاس های مجازی و آنلاین در اختیار دانشجویان است .

وی از برگزاری آزمون های مجازی 3 دانشکده در این سایت خبر داد و گفت : تمامی کلاس های مرتبط با رایانه دانشجویان 3 دانشکده پزشکی، پرستاری و مامایی و دندانپزشکی و همچنین کارگاه های ویژه اعضای هیئت علمی و همکاران دانشگاه در این مکان برگزار می شود .

وی تصریح کرد :  60 سیستم ویژه دانشجویان در 2 سالن مجزا که مجهز به اینترنت وای فای و دیتا پروژکتور و پرده دیتا است ، وجود دارد .

 مهندس «باقری» افزود : دانشجویان می توانند از خدمات مجهز سالن های سایت دانشکده در 2 شیفت صبح و عصر از ساعت 7:30 صبح تا 19:30 عصر بهره مند شوند.


منبع : اداره امور اداری دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...