گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۹۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۹۷۵۱۰ مورد

روز حسابدار مبارک

سه شنبه ١٥ آذر ١٤٠١ ساعت ١٤:٩ ب.ظ   ( بازدید : 80 نفر )


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور پیامی به‌مناسبت روز حسابدار، از زحمات و تلاش‌های شاغلان و فعالان این حوزه در دانشگاه تقدیر کرد.

به گزارش وب‌دا، در متن پیام دکتر حمیدرضا صدوقی آمده است:

 

15 آذر و روز بزرگداشت حسابدار؛ فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به جایگاه والای حسابداران پرتلاش و خستگی ناپذیر و همچنین تقدیر از زحمات بی شائبه تمامی حسابداران و خصوصا حسابداران شاغل در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی است. ضمن عرض خداقوتی به همه حسابداران پرتلاش شاغل در بخش های مالی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، برای ایشان از درگاه ایزد منان، عزت، سلامتی و زندگی سرشار از موفقیت مسئلت می نماییم.

 

بر اساس این گزارش؛ مدیر امور مالی دانشگاه نیز با صدور پیامی روز حسابدار را گرامی داشت.

در متن پیام محمدرضا آذری آمده است؛

 

حسابداری شغلی است که مستلزم حساسیت و دقت زیاد و البته مسئولیت سنگینی است و 15 آذر ماه فرصتی بی بدیل برای پاسداشت رسالت‌های حرفه ‌ای جامعه حسابداری است.

 

حسابداران را به واقع می توان فعالان عرصه های انضباط، پاسخگویی و شفافیت مالی و تصمیم سازان حقیقی فعالیت های اقتصادی دانست و گرامیداشت روز حسابدار فرصتی برای ارج نهادن به همه این ارزش ها به شما می رود. فرارسیدن روز حسابدار را گرامی می داریم و به همه حسابداران و به خصوص شاغلان بخش های مالی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که بی منت و با تلاش و پشتکار فراوان زحمات بسیاری در جهت امورات مالی و حسابرسی دانشگاه انجام می دهند، خداقوت و خسته نباشید عرض می نماییم.

 

حسابداران و همکاران واحدهای مالی شاغل در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی؛ تلاش ها و زحمات بی‌ شائبه‌ شما عزیزان بر کسی پوشیده نیست. قدردان تان هستیم و باشد که در زندگی و کار خود سربلند، سلامت و در پناه خدای حسابگر و حسابرس باشید.


منبع : اداره امور اداری دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...